Оплата і отримання товару

Способи оформлення замовлення

Ви можете оформити замовлення самостійно на сайті www.sportmaster.ua або через менеджера інтернет-магазину по контактному телефону 0 800 505 707.

Організація доставки

Для того, щоб організувати доставку замовлення з інтернет-магазину «SPORTMASTER» в зручне для вас відділення Кур'єрської компанії потрібно виконати наступні кроки:

  1. Вибрати товари, додати їх у кошик.
  2. Перейти у корзину, перевірити вибраний товар на відповідність розмірній таблиці, бажаної кількості та натиснути кнопку «оформити замовлення».
  3. Ввести контактні дані (ПІБ, номер телефону та e-mail) або, за бажанням, пройти реєстрацію на сайті для участі в нашій Клубній програмі. Якщо ви вже зареєстровані, то введіть «e-mail» та «пароль» для входу в «Особистий кабінет».
  4. Вибрати Кур'єрську компанію із запропонованого списку та відділення з якого вам зручно буде забрати своє Замовлення.
  5. Підтвердити Замовлення.
    Оформлення замовлення завершено. Протягом одного дня з вами зв'яжеться менеджер, який обслуговує дане Замовлення. Термін доставки Замовлення в відділення Кур'єрської компанії від 1 до 3 робочих днів.
  6. Приходьте в вибране відділення, оплачуйте та забирайте своє Замовлення.

З питань доставки

З питань доставки Замовлення ви можете звернутися будь-яким зручним способом

телефон: 0 800 505 707 (безкоштовно з всіх мобільних та стаціонарних телефонів в Україні)

E-mail: e-commerce@sportmaster.com.ua

Щоб уникнути форс-мажорних ситуацій при формуванні Замовлення в інтернет-магазині «SPORTMASTER» просимо Вас коректно вказувати свої контактні дані, а саме ПІБ та контактний номер телефону.
У разі некоректно зазначеної інформації Менеджер інтернет-магазину не зможе Вам передзвонити, замовлення буде анульовано.
У разі некоректно зазначеного ПІБ у Вас можуть виникнути складності при отриманні Замовлення в відділенні Кур'єрської компанії.

* Шановні покупці, для Вас ми робимо БЕЗКОШТОВНУ доставку покупок у відділення Нова пошта при замовленні від 1990 грн.

При замовленні на суму менше 1990 грн вартість доставки буде складати 70 грн. і буде вказана в Корзині замовлення.

Мінімальна сума замовлення - 500 грн.

Для отримання відправлення у Відділенні кур'єрської компанії необхідно пред'явити паспорт або інший документ, що засвідчує особу.

Вибирайте, резервуйте онлайн, оплачуйте і отримуйте в магазинах «Спортмастер» та «Спортмастер гіпер»!

Товари потрібного кольору і розміру точно дочекаються Вас.

крок 1

Оформіть замовлення на сайті

  1. Виберіть місто.
  2. Пройдіть авторизацію або зареєструйтеся.
  3. Виберіть товари і додайте їх до кошика.
  4. Почніть оформлення замовлення.
крок 2

Виберіть зручний магазин

  1. Виберіть магазин, в якому Вам зручно отримати замовлення
  2. Перевірте параметри замовлення і контактні дані
  3. Завершіть оформлення замовлення
крок 3

Дочекайтеся sms-повідомлення про готовність замовлення

  1. Замовлення буде доступним в обраному магазині відразу після отримання SMS-підтвердження протягом 45 хвилин і до кінця наступного дня.
крок 4

Оплатіть і заберіть замовлення в магазині

  1. В магазині на стійці інформації назвіть номер замовлення, отримайте товар і квитанцію на оплату.
  2. Приміряйте замовлені речі в магазині. Ви можете замінити товари, які не підійшли, або відмовитися від них зовсім.
  3. Перед оплатою пред'явіть касиру квитанцію, Клубну Картку або повідомте номер мобільного телефону для нарахування бонусів.
  4. Бонуси стануть доступні протягом 3 робочих днів магазину після оплати замовлення.

Повернення товару від покупця, якщо товар був куплений в інтернет-магазині «SPORTMASTER»

Повернення товару належної якості

Повернення товару належної якості (якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням) можливий якщо:

  • не пройшло 14 днів з моменту отримання товару у відділенні Кур'єрської компанії;
  • товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
  • повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики);
  • товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі покупцеві (без будь-яких пошкоджень і дефектів).

Для прискорення процедури повернення товару уважно заповніть документи, які містяться в замовленні та надсилайте на електронну пошту e-commerce@sportmaster.com.ua скановані електронні копії:

  • заяви на повернення товару;
  • накладної на повернення товару;
  • видаткової накладної;
  • експрес-накладної;
  • розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару, Заява на переказ готівки та якщо розрахунок відбувався із застосуванням банківської картки, копію сліпа платіжного терміналу, видані в відділенні Кур'єрської компанії разом до Замовлення. В темі листа вкажіть номер замовлення, який Ви повертаєте. Чекайте зворотній зв'язок на свою електронну адресу з підтвердженням можливості повернення товару.

Для повернення товару необхідно:

  • зібрати товар в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті);
  • вкласти копії розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару;
  • вкласти заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладна на повернення товару», «Видаткова накладна», «Експрес-накладна».

Упакуйте все вищеперелічене та відправте з найближчого відділення Кур'єрської компанії, якою була здійснена доставка даного Замовлення на адресу вказану нами в «Накладній на повернення товару».

Якщо товар відповідає вище зазначеним умовам повернення, грошові кошти будуть повернені на банківський рахунок покупця протягом 10 робочих днів, але в жодному разі не більше 30 днів.

Пересилання здійснюється за рахунок інтернет-магазину «SPORTMASTER».

Будь ласка, не забувайте перевіряти якість товару в момент отримання!
Повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості можливе при виявленні покупцем в товарі недоліку або істотного недоліку.
Виявлений Вами недолік не повинен бути наслідком неправильного використання або зберігання товару. З правилами та умовами ефективного і безпечного використання товару можна ознайомитись в товаросупровідних документах або на сайті інтернет-магазину «SPORTMASTER». Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію про якість товару.

Для прискорення процедури повернення товару уважно заповніть документи, які містяться в Замовленні та надсилайте на електронну пошту e-commerce@sportmaster.com.ua скановані електронні копії:

  • заяви на повернення товару;
  • накладної на повернення товару;
  • видаткової накладної;
  • експрес-накладної;
  • розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару, Заява на переказ готівки та якщо розрахунок відбувався із застосуванням банківської картки, копію сліпа платіжного терміналу, видані в відділенні Кур'єрської компанії разом до Замовлення.

В темі листа вкажіть номер замовлення, який Ви повертаєте. Чекайте зворотній зв'язок на свою електронну адресу з підтвердженням можливості повернення товару.

Для повернення товару необхідно:

  • зібрати товар в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті);
  • вкласти копії розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару;
  • вкласти заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладна на повернення товару», «Видаткова накладна», «Експрес-накладна».

Упакуйте все вищеперелічене та відправте з найближчого відділення Кур'єрської компанії, якою була здійснена доставка даного Замовлення на адресу вказану нами в «Накладній на повернення товару».

Пересилання здійснюється за рахунок інтернет-магазину «SPORTMASTER».

Розгляд претензії займає від одного до 14 днів.

Після попереднього розгляду Вашої Заяви на повернення:

  • якщо в товарі будуть виявлені недоліки або істотні недоліки грошові кошти сплачені за товар будуть повернуті на Ваш банківський рахунок вказаний в Заяві на повернення протягом 10 робочих днів, але в жодному разі не більше 30 днів
  • якщо в товарі не будуть виявлені недоліки або істотні недоліки, які виникли з вини Виробника і / або Продавця, на Вашу адресу, вказану в Заяві буде відправлено Повідомний лист з рішенням комісії. Після отримання зазначеного листа Вам необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним способом:
    • по електронній пошті: e-commerce@sportmaster.com.ua
    • по телефону: 0 800 505 707, для уточнення адреси відділення Кур'єрською компанії, на якому Вам буде зручно забрати товар.
УВАГА! У разі, якщо Ви не зв'язалися з нами після отримання Повідомного листа або не забрали товар з відділення Кур'єрської компанії протягом 5 днів після доставки, то таким товаром, після закінчення 30 днів після повідомлення Покупця, Продавець має право розпорядиться на свій розсуд. Будь ласка, не забувайте перевіряти якість товару в момент отримання!

Повернення обмін для сайту

Умови обміну (повернення) товару

Обмін(повернення) товару належної якості можливий протягом 14 днів від дня доставки на відділенні Кур’єрської служби за винятком товарів, що не підлягають обміну (поверненню), згідно із законодавством України (Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172).

Порядок обміну (повернення) товару, який придбано в інтернет-магазині «SPORTMASTER», визначено в Правилах купівлі-продажу товару в інтернет-магазині «SPORTMASTER».

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни. 
Непродовольчі товари:

  • пір'яно-пухові вироби;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • розчіски, гребенці та щітки масажні;
  • рукавички;
  • білизна натільна;
  • білизна постільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці.

Обмін (повернення) товару належної якості проводиться за умови надання споживачем:

  • товару належної якості, який не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • розрахункового документу, виданого разом з проданим товаром.
УВАГА! При повернені товару споживач також повинен надати документ, що посвідчує особу, а також банківську платіжну карту, якщо оплата товару здійснювалась з її використанням.
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

Товар неналежної якості - це товар у якому виявлено недоліки.

Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

У випадку виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у товарі споживачу необхідно звернутися до будь-якого відділення кур’єрської компанії, що вказана на сайті інтернет-магазину «SPORTMASTER» або до будь-якого магазину «СПОРТМАСТЕР» та «СПОРТМАСТЕР ГІПЕР».

Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, виданого разом з проданим товаром та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

УВАГА! У випадку повернення товару споживач також повинен надати документ, що посвідчує особу, а також банківську платіжну карту, якщо оплату товару Ви здійснювали з її використанням. Порядок повернення товару неналежної якості, який придбано в інтернет-магазині «SPORTMASTER», визначено в Правилах купівлі-продажу товару в інтернет-магазині «SPORTMASTER».